Is het tijd om uw administratie onder te brengen bij gecertificeerde professionals? LB Finance, het administratiekantoor voor ondernemers in de regio Bloemendaal, is gespecialiseerd in het ontzorgen en ondersteunen van MKB'ers en ZZP'ers op het gebied van administreren en fiscale zaken. Benieuwd hoe wij dit doen en waarom de keuze voor LB Finance snel gemaakt is? Op deze pagina beschrijven wij in drie paragrafen waarom LB Finance jouw toekomstige administratiepartner is.
LB Finance is aangesloten bij het NOAB (Nederlandse Orde van Administratie- en Belastingdeskundigen). Het NOAB-keurmerk op onze site staat voor een garantie op: kwaliteit, vakmanschap en actuele kennis van zaken. Het keurmerk van de NOAB biedt u zekerheid dankzij de erkenning door banken, de belastingdienst en de overheid.
Niet alleen het NOAB-keurmerk gebruiken wij met trots. Onze ervaring en expertise dragen wij ook graag uit. Oprichters Coen Beelen en Bas Lechner, twee van de drie gezichten achter het administratiekantoor Bloemendaal, zijn al meer dan twee decennia actief in de financiële wereld. Na ervaring opgedaan te hebben bij meerdere accountantskantoren trokken zij in 2006 de stoute schoenen aan om MKB'ers en ZZP'ers nóg beter te voorzien in hun behoeften. Uit de bundeling van ervaring ontstond LB Finance. Gezamenlijk begonnen Coen en Bas aan het avontuur waarbij er dagelijks gewerkt wordt aan het leveren van maatwerk aan de midden- en kleine zelfstandigen. Enkele jaren later werd het team uitgebreid. Ron van Zanen trad toe als vennoot en zorgde naast extra mankracht voor nieuwe inzichten en vakkennis. Als controller met internationale ervaring is hij een absolute meerwaarde voor ondernemers die een persoonlijke aanpak verlangen.
Het wordt door veel mensen voor onmogelijk gehouden, maar het is echt waar. Wij hebben na tientallen jaren administreren nog steeds dezelfde passie voor het ontzorgen van MKB'ers en ZZP'ers in hun administratieve en fiscale zaken! Het van gedachten wisselen met ondernemers over hun korte- en lange termijn doelstellingen gebaseerd op een realistische maar toekomst-gerichte financiële situatie is één van onze hoogtepunten op een werkdag. Daarnaast groeien wij als organisatie mee met uw onderneming. Regelgeving en richtlijnen blijven zich aanpassen aan de dynamische ondernemerschap-omgeving. Dankzij onze vakkennis is uw onderneming in elke situatie in (geadministreerde) veilige handen. Wij zijn dagelijks te bereiken voor een vrijblijvend kennismakingsgesprek! Ons administratiekantoor is gevestigd aan de Tappersweg in Haarlem; snel en gemakkelijk aan te rijden vanaf Bloemendaal!
LB Finance is een veelzijdig administratiekantoor. Door onze werkwijze is het mogelijk om maatwerk te leveren in elke situatie. Desondanks hebben wij op de volgende pagina's enkele diensten van ons uitgelicht. Bekijk deze, zodat u nog beter inzicht krijgt in onze organisatie en werkwijze!
- Loonadministratie uitbesteden
Ook staan wij u graag telefonisch te woord om onze diensten verder toe te lichten. Indien gewenst is het mogelijk om vrijblijvend van gedachten te wisselen over uw administratieve en fiscale situatie!
Geschreven op 26 Nov 2024
De Tweede Kamer heeft op 14 november 2024 de volgende moties aangenomen die zijn ingediend bij de behandeling van het pakket Belastingplan 2025.
Lees verderGeschreven op 19 Nov 2024
Het nieuwe financieringsstelsel kinderopvang moet eenvoudiger zijn dan het huidige stelsel en de betaalbaarheid van kinderopvang voor ouders verbeteren. Deze doelen staan in de hoofdlijnenbrief ‘Nieuw financieringsstelsel kinderopvang: aan de slag!’ die door staatssecretaris Nobel van Participatie en Integratie naar de Tweede Kamer is gestuurd. De hoofdlijnenbrief dient als beleidsmatige basis voor het wetstraject.
Lees verder