Uw business sturen op basis van cijfers

Administratiekantoor Zandvoort

Als zelfstandig ondernemer zijn er weinig momenten om stil te zitten. Met name voor ZZP'ers en MKB'ers is het lastig om hun administratieve werkzaamheden structureel bij te houden naast al hun werkzaamheden. Als boekhouder zien wij de boekhouding uiteraard als essentieel onderdeel van een onderneming. Toch zien we, jammer genoeg, te veel kleine zelfstandigen die worstelen met hun boekhouding en daarom onnodig steken laten vallen. LB Finance, hét administratiekantoor Zandvoort, helpt u door: kennis te delen, werkzaamheden en zorgen uit handen te nemen en optimaal fiscale voordelen te benutten! Wie zijn de mensen achter LB Finance en hoe helpen zij kleine zelfstandigen bij hun administratie? Dat leest u op deze pagina! 

De gezichten achter LB Finance, Administratiekantoor Zandvoort

Wij zijn; Coen Beelen, Bas Lechner en Ron van Zanen! Drie mannen met al meer dan vijfentwintig jaar ervaring en passie voor administreren. Net als de meeste ondernemers hebben wij na dienstverbanden bij verschillende organisaties de stoute schoenen aangetrokken. In 2006 vonden wij het tijd om onze kennis en passie te bundelen, waardoor LB Finance is ontstaan. Een administratiekantoor met een eigen visie en werkwijze die zich elke dag inzet om het Midden- en Kleinbedrijf (MKB) nog beter van dienst te kunnen zijn. Komt u uit de regio Zandvoort en benieuwd naar de mogelijkheden van LB Finance? Neem dan hier contact op voor een vrijblijvend gesprek!

Betaal alleen voor de werkzaamheden die jij echt nodig hebt! 

Ons doel is om MKB'ers elke dag te helpen en ontzorgen door ondersteuning te bieden in administratieve werkzaamheden. Hierbij vinden wij uw visie en werkwijze hét meest belangrijk. Bij LB Finance bieden wij daarom maatwerk! Geen overbodige abonnementskosten voor niet essentiële werkzaamheden. Om dit te voorkomen stellen wij gezamenlijk een administratie pakket samen die volledig naar wens is. Dus bent u een zzp-er of MKB-ondernemer uit Zandvoort of omstreken en benieuwd naar de mogelijkheden voor uw administratie? LB Finance staat voor u klaar om de volgende werkzaamheden van u over te nemen:

- Maatwerkadministratie

- Managementrapportages

- Bedrijfsadvisering

- Fiscale advisering

- Jaarrekeningen en belastingaangiften

- Aangiften BTW en ICP

- Personeels- en salarisadministratie

- Parttime controller

- Detachering en interimwerkzaamheden

Bespaar kosten dankzij een punctuele boekhouding

LB Finance staat niet alleen klaar om uw werkzaamheden uit handen te nemen. Ook zetten wij al onze ervaring en kennis in, zodat u optimaal kan profiteren van fiscale voordelen. Zoals u weet, zijn er veel regelgevingen met nog meer uitzonderingen en eisen. Het is zonde wanneer u vanwege tijdgebrek niet gebruik maakt van de tegemoetkomingen waar u recht op heeft. Wij stellen u graag op de hoogte van de mogelijke voordelen die u nog kan benutten. Wilt u ook kosten besparen? Neem dan vrijblijvend contact op! 

Tijdelijke noodregeling voor zelfstandige ondernemers bekend gemaakt

Geschreven op 28 Mrt 2020

Het kabinet heeft de tijdelijke noodregeling voor zelfstandige ondernemers (Tozo) vrijdag 27 maart 2020 bekend gemaakt.

Lees verder

Ondernemers getroffen sectoren coronavirus kunnen tegemoetkoming aanvragen

Geschreven op 28 Mrt 2020

Vrijdag 27 maart 2020 is de regeling Tegemoetkoming Ondernemers Getroffen Sectoren Covid-19 (TOGS) geopend. Bedrijven ontvangen een eenmalige tegemoetkoming van 4.000 euro om met name hun vaste lasten te kunnen betalen.

Lees verder