Uw business sturen op basis van cijfers

Loonadministratie uitbesteden

De loonadministratie van uw bedrijf kan heel tijdrovend zijn. Zeker door de veranderende en vaak complexe wetgeving op het gebied van loonheffingen, arbeidsrecht en sociale verzekeringen. Bedrijven, voornamelijk met grote schommelingen in werk, zijn veel tijd kwijt aan de loonadministratie. "Heb ik deze maand wel mijn oproepkrachten het juiste aantal uren uitbetaald? of "Gelden de wijzigingen in de wet- en regelgeving ook voor mijn bedrijf?" zijn voorbeelden van vraagstukken waarmee u te maken kunt krijgen. De loonadministratie uitbesteden is dan de uitkomst voor u! Op deze pagina beschrijven wij de voordelen, kosten en werkwijze van een uitbesteden loonadministratie. 

Welke voordelen kan het uitbesteden van de Loonadministratie u bieden?

✔ Een volledige focus op werkzaamheden waarin u gespecialiseerd bent;

✔ Geen risico op boetes dankzij onze professionals;

✔ Snelle en persoonlijke service dankzij één aanspreekpunt voor al uw vragen;

✔ Geen zorgen meer over: bruto- en nettoloon, jaaropgaven, aangiften, loonheffing etc. 

✔ Bespaar maandelijks tijd en geld dankzij onze eenvoudige werkwijze.

Een loonadministratie uitbesteden wordt vaak bestempeld als 'duur'. Dit is echter niet waar. Huurt u LB Finance in voor uw salarisverwerking, dan zal u de besparingen opmerken. Echte ondernemers, zoals u, willen hun effectieve werkuren niet besteden aan het inlezen over wijzigingen in wetgevingen. Ook worden zij niet blij van het puzzelen op kleine foutjes in de administratie. Door dit over te laten aan experts die hier wel blij van worden, bespaart u veel tijd. Ook is het niet nodig om salarisadministratie medewerkers aan te nemen. Daar komt bovenop dat u de kosten van softwarepakketten niet meer hoeft te betalen. Kortom; bespaar geld en besteed tijd efficiënter!

Waarom LB Finance?

Een loonadministratie uitbesteden betekent een belangrijk partnerschap. Een die niet zomaar wordt afgesloten. Het gaat immers om cijfers rondom uw organisatie en werknemers. LB Finance is betrouwbare partner die te omschrijven is als: een bundeling van ervaring, deskundigheid en passie voor administreren. Wij zien een administratie ook niet als enkel een verzameling cijfers. Het faciliteren van onze klanten van de juiste financiële gegevens staat daarom hoog bij ons in het vaandel. Al sinds 2006 helpen wij ondernemingen door hun (loon)administraties uit handen te nemen. Elke organisatie is anders en heeft haar eigen wensen. Daarom stellen wij samen met u een pakket samen die volledig aansluit op uw situatie.

Maatwerk

Afhankelijk van uw wensen en behoeften stellen wij een pakket op maat samen. Dit is meteen ook de beste omschrijving van onze werkwijze. Maatwerk is namelijk heel belangrijk voor u als ondernemer. De voorkeur betreffende informatie en cijfers aanleveren kan bijvoorbeeld sterk verschillen. Door kleine aanpassingen per situatie aan te brengen, zorgen wij voor de meest prettige manier van werken. Wij kunnen ondernemers volledig ontzorgen, zodat zij geen enkel omkijken meer hebben naar hun loonadministratie. Heeft u juist behoefte aan een eigen inbreng, dan werken wij gewoon samen. 

Vrijblijvend kennismaken

Wij komen graag in contact met ZZP’ers en MKB’ers over hun administratie en welke mogelijkheden wij kunnen bieden. Wanneer u interesse heeft in de loonadministratie of een hele andere zaak betreft administratie, komen wij graag met u in contact!

Tijdelijke noodregeling voor zelfstandige ondernemers bekend gemaakt

Geschreven op 28 Mrt 2020

Het kabinet heeft de tijdelijke noodregeling voor zelfstandige ondernemers (Tozo) vrijdag 27 maart 2020 bekend gemaakt.

Lees verder

Ondernemers getroffen sectoren coronavirus kunnen tegemoetkoming aanvragen

Geschreven op 28 Mrt 2020

Vrijdag 27 maart 2020 is de regeling Tegemoetkoming Ondernemers Getroffen Sectoren Covid-19 (TOGS) geopend. Bedrijven ontvangen een eenmalige tegemoetkoming van 4.000 euro om met name hun vaste lasten te kunnen betalen.

Lees verder